خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد اگر من خرگوش بودم

انشا در مورد اگر من خرگوش بودم

انشای دانش آموزی درباره اگر من خرگوش بودم 🐰

انشا در مورد اگر من خرگوش بودم

انشا با موضوع اگر من خرگوش بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر من خرگوش بودم

زندگی به عنوان یک حیوان در حیات وحش می‌تواند عجیب و شگفت‌انگیز باشد. اگر من خرگوش بودم، ترجیح می‌دادم که در جنگل زندگی کنم. در این صورت انسان‌ها نمی‌توانستند مرا در قفس نگه دارند و بفروشند. می‌توانستم آزادانه در جنگل بی‌انتها بدوم و همه جا را بشناسم. خرگوش بودن کمی نیز ترسناک است. به عنوان یک حیوان کوچک، باید مراقب باشد تا گیر حیوانات و شکارچیان بزرگ نیفتد.

من انسانی اجتماعی هستم و به راحتی با هم سن و سالان خود دوست می‌شوم. شاید اگر یک خرگوش بودم به راحتی با دیگر حیوانات نیز دوست می‌شدم. امیدوارم پیدا کردن هویج در جنگل سخت نباشد. اگر هویجی پیدا نمی‌کردم، میوه‌های درختان را می‌خوردم یا با سنجاب‌ها به دنبال بلوط می‌گشتم. من دوست دارم یک خرگوش سبز باشم. البته با توجه به قانون طبیعت ممکن نیست؛ زیرا هیچ ‌گونه خرگوش سبزی در جهان وجود ندارد. با این حال در برخی از مواقع استثناهایی وجود دارد. یک خرگوش با رنگ سبز می‌تواند در روز به راحتی استتار کند. شب‌ها نیز رنگ او بازتابی نخواهد داشت و از دست حیوانات درنده جنگل در امان‌ می‌ماند.

من می‌دانم که خرگوش زبر و زرنگی می‌شوم؛ زیرا همیشه در مسابقه دو مدرسه مقال اول را کسب می‌کنیم. بنابراین نتیجه می‌گیرم که هیچ ببر و شیری به گرد پای من نیز نخواهد رسید. مزیت خرگوش بودن این است که دیر نیازی به درس خواندن و انجام تکالیف ندارد. اگر من خرگوش بودم هرروز دیر از خواب بیدار می‌شدیم و نگران زمان مدرسه رفتن نبودم. تمام روز من به بازی و گشت و گذار در جنگل سبز می‌گذشت. در کنار رودخانه به آواز قوباغه‌ها گوش می‌دادم. با آن که مزایای بسیاری برایم‌ فراهم‌ می‌شد، معایبی نیز به همراه آن می‌آمدند. خرگوش‌ها نمی‌توانند تلفن همراه داشته باشند. برای مثال اگر دوستانم را گم می‌کردم، پیدا کردن آن‌ها در یک جنگل بزرگ بسیار سخت می‌شد. خرگوش بودن بسیار دشوار است و هر انسانی از عهده آن بر نخواهد آمد.

انشا اگر من طوطی بودم

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *