خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد زندگی موفق

انشا در مورد زندگی موفق

انشای دانش آموزی درباره زندگی موفق

انشا در مورد زندگی موفق

انشا با موضوع زندگی موفق به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا زندگی موفق

هر انسانی از زمان کودکی خود به این فکر می‌کند که در آینده دوست دارد چه شغلی را انتخاب کند یا به اصطلاح عامیانه‌تر، چه کاره شود؟ آن‌ها از همان کودکی به این فکر می‌کنند که زندگی موفقی داشته باشند زیرا هیچ‌کدام به کارهای اشتباه مانند دزدی نمی‌اندیشند. هرچند که آن‌ها با مفهوم زندگی موفق آشنا نیستند اما با توجه به ذات پاک خود، در مسیر درست قدم می‌گذارند.

زندگی موفق می‌تواند شکل‌های بسیار متفاوتی داشته باشد. فردی زمانی زندگی خود را موفق می‌داند که در طول هفته بتواند به چندین نفر کمک کند. این کمک می‌تواند مادی یا معنوی باشد و محدودیتی برای آن وجود ندارد. فردی دیگر تلاش زیاد برای کسب درآمد فراوان را موفقیت می‌داند. دیدگاه افراد برای این مسئله بسیار متفاوت است. ما دانش‌آموزان زمانی که نمره کامل می‌گیریم و موجب خوشحالی پدر و مادر می‌شویم، به موفقیت دست می‌یابیم. می‌توان گفت که زمانی که کودک هستیم موفقیت‌هایمان کوچک است و هرچقدر رشد می‌کنیم و بزرگ‌تر می‌شویم، موفقیت‌هایمان نیز با دستاوردهای بزرگ به دست می‌آیند.

پدربزرگ همیشه می‌گوید برای داشتن زندگی موفق، باید آن را در قلب‌مان حس کنیم. او معتقد است آدمی موفق است که از داشته‌های خودش لذت ببرد و انسان خوشحالی باشد. مادربزرگ نیز می‌گوید زمانی که بتوان فرزندانی با ادب و شخصیت تربیت کرد، به موفقیت رسیده‌ایم. در این صورت می‌توان گفت که دارای زندگی موفقی هستیم. هر فردی نظر متفاوتی دارد و تعریف او از این مسئله با عقاید و دیدگاه‌هایش نسبت به زندگی هم‌سو است. پیدا کردن یک هدف و تلاش برای آن می‌تواند افراد را به زندگی رویایی‌شان نزدیک کند. من فکر می‌کنم افرادی که تلاش می‌کنند تا زندگی خوبی را برای خود بسازند و در کنار آن دست خانواده و دوستان‌شان را برای کمک بگیرند، دارای زندگی موفقی هستند. آن‌ها قلب مهربانی دارند و با هر یاری‌ای که به دیگران می‌رسانند، موفقیت و خوشحالی خود را چندبرابر می‌کنند.

انشا زندگی زیباست اگر …

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *