خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد مهم‌ترین تصمیم زندگی من

انشا در مورد مهم‌ترین تصمیم زندگی من

انشای دانش آموزی درباره مهم‌ترین تصمیم زندگی من

انشا در مورد مهم‌ترین تصمیم زندگی من

انشا با موضوع مهم‌ترین تصمیم زندگی من به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا مهم‌ترین تصمیم زندگی من

هر فردی امید و آرزو‌هایی برای آینده‌اش دارد که برایشان اهمیت دارد و به دنبال رسیدن به آن‌ها می‌کوشد. یک فرد ممکن است به دنبال موفقیت در درس و مشق باشد، یا اینکه دوست داشته باشد در آینده دکتر یا مهندس شود. یکی دیگر ممکن است به دنبال داشتن ثروت باشد یا شاید کسی آرزو کند که به سراسر جهان یا حتی فضا سفر کرده و تمامی زیبایی‌های دنیا را ببیند. هدف‌ها و آرزو‌های بیشماری در ذهن هر فرد جای دارند، که همگی ممکن است ارزشمند یا بی‌ارزش، پایدار یا فانی باشند.

پدرم همیشه می‌گفت: آینده ما مثل یک نقاشی می‌ماند. هر اندازه که در زمان حال رنگ بیشتری به آن بزنیم، آینده قشنگ‌تر می‌شود. یعنی هر کاری که انجام می‌دهیم و هر تصمیمی که می‌گیریم، مثل یک رنگ در نقاشی زندگی ما باقی می‌ماند. پس بسیار مهم است که رنگ‌های قشنگ انتخاب کنیم و از وقت باارزش خود خوب استفاده کنیم تا یک نقاشی قشنگ برای آینده خودمان بسازیم.

من تصمیم گرفته‌ام که برای ساختن آینده‌ی زیبا تمام تلاشم را بکنم. قدر لحظه لحظه‌ی زندگی‌ام را بدانم و فعالیت‌های مفید انجام بدهم. از بودن در طبیعت لذت ببرم و خدا را برای این نعمت باارزش سپاس‌گزاری کنم. تصمیم گرفته‌ام که قدر مادر و پدرم را بیشتر بدانم و دلم می‌خواهد آنقدر موفق بشوم تا بتوانم زحمات آن‌ها را جبران کنم. آنقدر در درس و یادگیری تلاش کنم و بهترین نتیجه را بگیرم. نه صرفاً برای اینکه نمرات خوبی بگیرم بلکه از آن برای ساختن زندگی بهتر استفاده کنم و برای کسب مهارت‌های مهم در زندگی از هیچ تلاشی دریغ نکنم.
تصمیم گرفته‌ام که در آینده برای جامعه فرد مفیدی باشم و برای پیشرفت جامعه فعالیت‌های مهمی را انجام بدهم.

مهم‌ترین تصمیم زندگی من هم این است که به تصمیماتی که الان گرفته‌ام پایبند باشم وهیچ وقت از آرزو‌هایم دست نکشم. هیچوقت فراموش نکنم که با تلاش و پشتکار می‌توانم به هر چی که می‌خواهم برسم.

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی

انشا اختصاصی _ نویسنده: الهام روشن

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *