خانه » آگهی رپورتاژ » بهترین قاب فانتزی برای گوشی

بهترین قاب فانتزی برای گوشی

راهنمای خرید قاب فانتزی برای گوشی

بهترین قاب فانتزی برای گوشی

از آنجایی که خیلی از کارهایمان را با گوشی انجام می‌دهیم، محافظت از این وسیله نیز مهم است. به این علت که هر آسیبی می‌تواند سبب از بین رفتن خیلی از اطلاعاتمان بشود. به همین دلیل تهیه قاب گوشی بعد از خرید آن حائز اهمیت است.

قاب گوشی انواع مختلفی دارد. از قاب‌های ساده تا مدل‌های خاص‌تر و فانتزی. اما چرا به سراغ قاب‌های ساده و معمولی برویم، وقتی می‌توانیم با انتخاب یک قاب فانتزی، حس بهتری داشته باشیم و با هر استایلی آن را ست کنیم. انتخاب بهترین قاب فانتزی برای گوشی، به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. در این متن، به بررسی انواع قاب‌های فانتزی، جنس، طرح‌های محبوب و بهترین فروشگاه برای خرید آنها می‌پردازیم.

انواع قاب‌های فانتزی

  • قاب‌های ژله‌ای: این قاب‌ها از جنس TPU یا TPE ساخته شده و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. به همین دلیل، به راحتی نصب و جدا می‌شوند و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم هستند. قاب‌های ژله‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.
  • قاب‌های سخت: این قاب‌ها از جنس پلی‌کربنات یا ABS ساخته شده و استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به قاب‌های ژله‌ای دارند. قاب‌های سخت، در برابر ضربه، خط و خش و حتی نفوذ آب مقاوم هستند. طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برای این نوع قاب‌ها وجود دارد، اما قیمت آنها از قاب‌های ژله‌ای بیشتر است.
  • قاب‌های D3: این قاب‌ها با برجستگی‌های سه‌بعدی، ظاهری منحصر به فرد و جذاب به گوشی شما می‌دهند. قاب‌های D3 از جنس‌های مختلفی مانند ژله‌ای، سخت و سیلیکونی ساخته می‌شوند. قیمت این مدل قاب‌ گوشی به جنس و طرح آنها بستگی دارد.
  • قاب‌های پولیشی یا پارچه‌ای: این نوع قاب‌ها از جنس‌های پارچه‌ای و پولیشی تهیه شده و حس نرم و لطیفی دارند و برای افرادی که به دنبال مدل‌های خیلی خاص می‌گردند، مناسب است.

کدام جنس قاب را انتخاب کنیم؟

انتخاب جنس قاب، به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال قاب ضربه‌پذیر و با قیمت مناسب هستید، قاب‌های ژله‌ای گزینه مناسبی هستند. برای قاب‌هایی با استحکام بیشتر، قاب‌های سخت را انتخاب کنید. قاب‌های D3 نیز ظاهری منحصر به فرد دارند و برای افرادی که به دنبال مدل‌های خاص‌تر هستند، مناسب است.

طرح قاب های فانتزی

طرح قاب‌ گوشی فانتزی ، دنیایی بی‌انتها از رنگ‌ها و نقش‌ها را پیش روی شما می‌گشاید. از طرح‌های ساده و مینیمال گرفته تا طرح‌های شخصیت‌های کارتونی، حیوانات، گل‌ها و منظره، هر آنچه که در ذهن دارید را می‌توانید پیدا کنید و با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید.

وزن قاب های فانتزی بیشتر است یا ساده؟

در برخی موارد امکان دارد که قاب‌ گوشی فانتزی وزن بیشتری داشته باشند. اما معمولا طرح‌های اضافه شده به قاب وزنی به گوشی اضافه نخواهد کرد. قاب‌های برجسته یا همان۳D نیز ضخامت متوسطی دارند و خیلی نازک نیستند، اما خیلی ضخیم هم نیستند و اندازه نرمالی دارند.

قاب های فانتزی چه مزایایی دارند؟

  • رنگ‌ها دارای انرژی هستند، طرح‌ها متنوع‌اند و انواع قاب گوشی دخترانه و پسرانه برای هر سلیقه‌ای وجود دارد.  این موارد می‌تواند حس خوب و انرژی مثبت منتقل کند.
  • طرح‌ها و چاپ‌های برجسته باعث می‌شود که گوشی از دستمان سر نخورد.
  • پوشش مناسب برای دکمه‌های مختلف گوشی تعبیه شده است و قسمت‌‌های پورت گوشی و همچنین اسپیکر به خوبی برش خورده و مشکل دسترسی وجود ندارد.

نکات مهم قبل از خرید قاب فانتزی

  • قبل از خرید قاب، مدل گوشی خود را به دقت بررسی کنید.
  • به جنس قاب، طرح و قیمت آن توجه نمایید.
  • نظرات و امتیازات سایر خریداران را مطالعه کنید.
  • خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

خرید قاب فانتزی از بهترین فروشگاه آنلاین

در حال حاضر  به راحتی امکان خرید انواع قاب گوشی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری وجود دارد. برای خرید قاب به صورت حضوری بهتر است به مراکز خرید لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید، به این خاطر که تنوع بیشتر است، اما باید گفت خرید قاب فانتزی با قیمت مناسب و طرح دلخواه معمولا در فروشگاه‌های حضوری کمی سخت و وقت گیر است و فروشگاه‌های آنلاین گزینه بهتری هستند. به این خاطر که شما می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز وارد آنلاین شاپ مورد نظر خود شوید و تمام طرح‌ها و مدل‌ها را مشاهده کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین، گیکزهاب است. شما با خرید قاب فانتزی گوشی از این فروشگاه در کنار اطمینان از کیفیت می‌توانید با قیمت مناسب و حتی قسطی آن هم بدون سود، خرید خود را انجام دهید. از مزایای دیگر این پلتفرم، انتخاب طرح دلخواه برای قاب گوشی است. شما می‌توانید هر طرحی که خواستید را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر و دیدن دیگر محصولات گیکزهاب می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *