خانه » بررسی و معرفی » بازارهای آنلاین دستگاه های آزمایشگاهی کارکرده

بازارهای آنلاین دستگاه های آزمایشگاهی کارکرده

راهنمای خرید از بازارهای آنلاین دستگاه های آزمایشگاهی کارکرده

تجهیزات آزمایشگاهی LabExchange

در شرایط عادی، اغلب مردم به دنبال خرید تجهیزات نو و به قول معروف آکبند هستند؛ اما گاهی اوقات، دلایل مختلفی به وجود می‌آید که آن‌ها را از این خرید منصرف کرده و رو به سوی وسایل کارکرده می‌آورند. در اکثر اوقات این دلایل اقتصادی هستند، با این حال گاهی هم به علت وجود پیشنهادات عالی، افراد نهایتا دستگاه کارکرده را ترجیح می‌دهند.

هدف از نوشتن این مطلب، معرفی چند بازار بین‌المللی برای تهیه دستگاه‌ها و قطعات مورد استفاده در یک آزمایشگاه است. بعید است شما در زمینه‌ی آزمایشگاهی فعالیت داشته باشید و حداقل نام یکی از این مراجع را نشنیده باشید.

شناخت بازارهای آنلاین مختلف به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان خرید دستگاه، بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

LabExchange؛ انقلابی در آزمایشگاه و آموزش

LabExchange یک بستر نوآورانه است که در طول سالیان گذشته، علاوه بر موضوع خرید و فروش تجهیزات نو و کارکرده‌ی آزمایشگاهی، نگاه خریداران و مصرف‌کنندگان را به موضوع آموزش تغییر داده است. این شرکت که همواره اصل و اساسش پاسخ‌گویی به نیازهای دانشجویان، مربیان و محققان بوده است، مجموعه‌ای جامع از محصولات و خدمات را ارائه می‌دهد که علاوه بر راحتی کاوش‌های علمی، تجربه‌ی یادگیری را نیز افزایش داده است. LabExchange مدعی است که جدی‌ترین برنامه‌اش، بالا بردن دسترسی به آموزش آزمایشگاهی با کیفیت بالا می‌باشد؛ به گونه‌ای که افراد مختلف در سراسر دنیا – فارغ از موقعیت جغرافیایی – و حتی بدون استفاده از منابع سازمانی، دسترسی کامل به تمام منابع یادگیری داشته باشند.

محصولات و زمینه‌های مطالعاتی LabExchange

LabExchange طیف متنوعی از محصولات متناسب با رشته‌های علمی مختلف از جمله زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک و علوم محیطی (Environmental Science) رابه صورت نو و دست دوم ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این کمپانی، شبیه‌سازی آزمایشگاه آن است که در حقیقت یک آزمایشگاه مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد. این شبیه‌سازی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا آزمایش‌ها را در محیطی بدون ریسک و تعاملی انجام دهند؛ این روش باعث یادگیری عملی بدون نیاز به فضای آزمایشگاهی فیزیکی یا تجهیزات واقعی می‌شود. علاوه بر این، LabExchange دستورالعمل‌های دقیق آزمایشگاهی، منابع Multimedia و ابزارهایی برای ارزیابی ارائه می‌دهد که از درک نظری و عملی مفاهیم علمی پشتیبانی می‌کند.

خدمات و پشتیبانی آموزشی در LabExchange

LabExchange فراتر از محصولات خود، مجموعه‌ای از خدمات را با هدف افزایش تجربه‌ی آموزشی ارائه می‌دهد. این بستر مسیرهای یادگیری شخصی‌سازی‌شده را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق محتوا با سرعت خود و با توجه به نیازهای یادگیری فردی خود پیشرفت کنند. مربیان می توانند از ابزار LabExchange برای طراحی برنامه‌ی درسی سفارشی، پیگیری پیشرفت دانش‌آموزان و ارائه‌ی بازخورد هدفمند استفاده کنند. علاوه بر این، LabExchange یک محیط یادگیری مشارکتی را از طریق ویژگی‌های اجتماعی خود تقویت می‌کند، جایی که دانش‌آموزان و مربیان می‌توانند در بحث شرکت کنند، منابع را به اشتراک بگذارند و در پروژه‌ها همکاری کنند.

به طور خلاصه، LabExchange در خط مقدم تعریف مجدد آموزش آزمایشگاهی با ارائه‌ی محصولات و خدمات به‌روز است که طیف وسیعی از رشته‌های علمی را پوشش می‌دهد. شبیه‌سازی‌های آزمایشگاه مجازی، منابع آموزشی جامع و خدمات حمایتی آن یک اکوسیستم یادگیری فراگیر و مؤثر ایجاد می‌کنند. با پر کردن شکاف بین دانش نظری و کاربرد عملی، LabExchange به یادگیرندگان و مربیان قدرت می‌دهد تا به پتانسیل کامل خود در حوزه‌ی اکتشاف علمی دست یابند.

تجهیزات آزمایشگاهی Refurbished

صدراپژوهش؛ بازار تجهیزات آزمایشگاهی کارکرده

اگر در نمایشگاه‌های آزمایشگاهی شرکت کرده باشید، حتما نام صدراپژوهش را شنیده‌اید. همان‌طور که می‌دانید، شرکت‌هایی مانند LabEchange به دلیل تحریم‌های ایران، هیچ خدماتی به کاربران داخل کشور نمی‌دهند. علی‌رقم این که واردات دستگاه از این شرکت خارجی غیرممکن نیست، اما قطعا مشکلات فراوانی دارد. در این میان، شرکت صدراپژوهش فضایی را فراهم کرده تا کاربران آزمایشگاهی ایرانی بتوانند بدون برخورد با معضلات تحریم، دستگاه‌های مطلوب خود را تهیه کنند.

خدمات این شرکت به طور خلاصه به این صورت است:

  1. واردات دستگاه‌های آزمایشگاهی Refurbished از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی امریکا و اروپا یا بازارهای آنلاین واسطه مانند LabExchange و Analytics-Shop
  2. پشتیبانی فنی، کالیبراسیون و تعمیر دستگاه‌های مورد استفاده در آزمایشگاه‌ها
  3. ارائه‌ی خدمات مشاوره در زمینه‌ی خرید دستگاه و تجهیزات
  4. طراحی و توسعه‌ی متد برای آنالیزهای خاص

همان‌طور که خواندید، یکی از فعالیت‌های اصلی این شرکت، تعمیر تجهیزات است. صدراپژوهش با حدود ۲۰ سال سابقه‌ی تعمیر، به راحتی تمامی محصولات فروخته‌شده را گارانتی می‌کند.

در کنار تمام موارد گفته‌شده، تیم فنی صدراپژوهش یکی دیگر از نقاط قوت آن شرکت است. با توجه به این که این شرکت نماینده‌ی هیچ برندی نیست، ابتدا کارشناسانش از شما در مورد نیازهای کاریتان می‌پرسند و در نهایت با توجه به همان نیازها، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می‌دهند.

خرید از سایت labx

LabX: راه‌حل‌های آزمایشگاهی جدید

LabX یکی از ارائه‌دهندگان پیشرو در بازار تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی پیشرفته است. خدمات این شرکت به پشتیبانی از تحقیقات علمی و کاربردهای صنعتی اختصاص داده است. این کمپانی با تعهد به نوآوری و کیفیت، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه‌حل‌های متناسب با نیازهای محققان، دانشمندان و متخصصان آزمایشگاهی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. از فضاهای دانشگاهی گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی و بیوتکنولوژی و علوم زیست‌محیطی، LabX در خط مقدم فناوری و تخصص قرار دارد و هدفش ارتقای عملیات آزمایشگاهی و اکتشافات علمی است. مضافا این که فروش تجهیزات Refurbished در این سایت، امکان استفاده از جدیدترین محصولات علمی برای پژوهشگران ممکن ساخته است.

محصولات و زمینه‌های مطالعاتی LabX

محصولات LabX شامل مجموعه‌ای جامع از ابزارها و تجهیزات آزمایشگاهی، از جمله ابزارهای تحلیلی، سیستم‌های کروماتوگرافی، دستگاه‌های طیف‌سنجی و راه‌حل‌های اتوماسیون آزمایشگاهی است. این محصولات برای پاسخ‌گویی به نیازهای دقیق تحقیقات علمی مدرن، اطمینان از دقت، قابلیت اطمینان و کارایی طراحی شده‌اند. LabX در زمینه‌های مطالعاتی متعددی مانند داروسازی، آزمایش‌های محیطی، تجزیه و تحلیل غذا و نوشیدنی، تشخیص بالینی و علم مواد فعالیت می‌کند. این شرکت با ارائه‌ی تجهیزات آنالیز پیشرفته به صورت کارکرده و نو، محققان را قادر می‌سازد تا آزمایشات را با کیفیت بالا را انجام دهند و به نتایج دقیق دست یابند.

خدمات و پشتیبانی LabX

LabX علاوه بر طیف گسترده‌ی محصولات خود، مجموعه‌ای از خدمات را با هدف بهینه‌سازی گردش کار آزمایشگاهی و تضمین طول عمر و عملکرد تجهیزات ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب، کالیبراسیون، نگهداری و تعمیر است که توسط تیمی متشکل از تکنسین‌ها و مهندسان مجرب ارائه می‌شود. البته متاسفانه این موارد در داخل ایران امکان‌پذیر نیستند؛ اما اگر در خارج از ایران مشغول به فعالیت در این عرصه هستید، این خدمات می‌تواند برای شما مفید باشد.

این کمپانی امریکایی همچنین خدمات آموزشی و مشاوره‌ای را برای کمک به کاربران در به‌حداکثر‌رساندن پتانسیل ابزارهای آزمایشگاهی خود ارائه می‌دهد. از طریق این خدمات پشتیبانی جامع، LabX تضمین می‌کند که آزمایشگاه‌ها به خوبی عمل می‌کنند و به دانشمندان این امکان را می‌دهد تا بر تحقیقات و نوآوری‌های خود تمرکز کنند.

به صورت خلاصه، LabX به عنوان یک فروشنده‌ی محوری در جامعه‌ی علمی جهانی مطرح است و محصولات و خدمات آزمایشگاهی درجه‌ی یکی را ارائه می‌دهد و به قطع، یکی از رهبران تحقیقات و نوآوری است.

جمع‌بندی

در صورتی که امکان واردات محصولات آزمایشگاهی را با توجه به تحریم‌ها دارید، قطعا شرکت‌های LabX، LabExchange یا حتی Analytics-Shop گزینه‌های بسیار خوبی هستند. اما اگر امکان بازرگانی ندارید، صدراپژوهش بهترین گزینه است. زیرا با هدف جلب رضایت مشتری، تمامی محصولات مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن تامین می‌کند. ضمنا در اکثر اوقات نیازی به انتظار برای واردات محصولات مختلف ندارید. زیرا این شرکت با تجربه‌ی چندین‌ساله‌اش، همواره محصولات پر استفاده‌ی خریداران را موجود دارد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *