خانه » آگهی رپورتاژ » راهنمای خرید ماشین پتوشور ایرانی

راهنمای خرید ماشین پتوشور ایرانی

درباه خرید ماشین پتوشور ایرانی بیشتر بدانید!

پتوشور 15 کیلویی

همانطور که می دانید با استفاده از ماشین لباسشویی اتوماتیک نمی توانید پتو بشویید و برای شستشوی پتو باید از ماشین پتوشور خانگی استفاده کنید. پتوشورها با مخزن بزرگ و بشکه ای که دارند قابلیت شسشوی پتوهای دونفره را دارند و اصلا آسیب نمی بینند.

پتوهایی که امکان شستن آن ها را در ماشین لباسشویی ندارید می توانید با خیال راخت داخل دستگاه پتوشور بگذارید و آن ها بشورید. بسیار از شما عزیزان از کارشناسان ما سوال می کنید بهترین مارک پتوشور چیست و از کجا پتوشور تهیه کنیم که گارانتی داشته باشد به همین دلیل ما در این متن یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی می کنیم که می توانید خرید پتو شور خود را در آنجا ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا که در استان آذربایجان غربی می باشد انواع پتوشور ایرانی را با کیفیت خوب و قیمت استثنایی به هموطنان عزیز ارائه می دهد. در ادامه تعدادی از بهترین و پرفروش ترین پتوشورهای موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم که می توانید در فروشگاه گزینگ کالا به قیمت ارزان و ضمانت معتبر خریداری کنید.

پتوشور چه مارکی خوبه؟

همه ی ما دوست داریم محصولات لوازم خانگی که میخریم از بهترین مارک ها باشند و سالیان سال از آن ها استفاده کنیم بدون اینکه دچار مشکل شوند. شما عزیزان اگر قصد خرید بهترین مارک پتوشور ایرانی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به امکانات محصول و ضمانت آن توجه کنید. پتوشوری را خریداری کنید که دارای کارت گارانتی باشد و در صورت هر گونه مشکل بتوانید آن را توسط نمایندگی و خدمات پس از فروش پیگیری و رفع نمایید. مارک های پاکیزان و افشار جزء بهترین مارک های پتوشور ایرانی هستند که می توانید با خیال راحت خریداری کنید. این پتوشورها در سایز های ۱۵، ۲۵، ۳۰، ۳۵ و ۴۵ کیلویی تولید می شوند و شما با توجه به میازی که دارید باید مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

پتوشور 30 کیلویی

پتوشور ۱۵ کیلویی پاکیزان کد ۱۵

پتو شور ۱۵ کیلویی استیل پاکیزان کد ۱۵ یکی از پرقدرت ترین و قیمت مناسب ترین پتوشور های برند پاکیزان است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما می توانید با استفاده از این دستگاه یک پتوی یک نفره را به آسانی شستشو دهید. موتور این پتوشوی پازده کیلویی بسیار توانمند است و از سری دو تسمه می باشد که قدرت را به آسانی به شفت انتقال می دهد. توان این موتور دو تسمه پر قدرت نیز ۱۵۰ وات واقعی است. ظرفیت این پتو شوی بر اساس وزن ۱۵ کیلوگرم تمام است و از نظر لیتراژ هم، ۸۰ لیتر آب می باشد. بدنه این پتوشوی تمام استیل با پوشش کروم است که مقامت بسیار بالایی دارد. پروانه آن از جنس آلومینیوم است و قابلیت چرخش به دو طرف را به راحتی دارد. این محصول در فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا موجود است و می توانید با قیمت ویژه آن را خریداری کنید.

پتوشور ۲۰ کیلویی پاکیزان کد ۲۰

پتوشور ۲۰ کیلویی استیل پاکیزان کد ۲۰ یکی از با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین پتو شوی های بازار است که با ظرفیت بالای خود قابلیت شستشوی دو عدد پتوی یک نفره را به شما می دهد. موتور پرقدرت این پتو شور از نوع دو تسمه است و انتقال قدرت به شفت در آن بسیار راحت تر صورت می پذیرد. توان خروجی این موتور ۱۵۰ وات واقعی است که از پس شستن پتو و لباس های حجیم به راحتی بر می آید. لازم به ذکر است که بدنه این پتوشور از استیل ضد زنگ می باشد و قسمت پایینی آن با روکش پلاستیکی مقاوم پوشیده شده است. پروانه این ماشین لباسشویی و پتو شویی از جنس آلومینیوم است و امکان چرخش دو طرفه را نیز دارد. ظرفیت ۲۰ کیلوگرم برای شستن دو عدد پتوی یک نفره یا یک پتوی دو نفره کاملا مناست است.

پتوشور ۳۰ کیلویی پاکیزان کد ۳۰

موتور پتو شور ۳۰ کیلویی پاکیزان از نوع دو تسمه بسیار قدرتمند است که می تواند در دو جهت پروانه را به چرخش در بیاورد و توان آن نیز ۲۰۰ وات است. شما می توانید پتو هایی را که نمی شود آن ها را با لباسشویی شست با این پتوشور بشویید. قابلیت تایمر ۱۵ دقیقه ای آن کار کردن با این دستگاه را بسیار راحت کرده است. مدت زمان لازم برای تمیز شدن پتو به خودتان بستگی دارد. هر زمان که متوجه شدید پتو تمیز شده است می توانید دستگاه را خاموش کنید. پتوشور ۳۰ کیلویی پاکیزان دارای پروانه آلومینیومی است که شش پره دارد و به راحتی پتو و لباس های شما را در دو جهت مختلف چرخش می دهد. مخزن این پتوشور دارای ظرفیت ۳۰ کیلویی است که می شود به راحتی پتو، محلفه، روفرشی و کاپشن های بزرگ را در آن جای دهد. برای اطلاع از قیمت به روز این محصول می توانید گزینگ کالا را سرچ کنید و وارد دسته بندی پتوشور شوید.

پتوشور 10 کیلویی

پتوشور ۴۵ کیلویی افشار

پتوشور ۴۵ کیلویی شرکت افشار مدل آذران برتر یکی از جدیدترین مدل های پتوشور این شرکت محبوب می باشد. جنس بدنه ی این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده است و قسمت پایین آن یک روپوش پلاستیکی به رنگ قرمز دارد. موتور آن گیربکسی تک تسمه می باشد و از نوع ژن استار است که جز بهترین موتورهای ماشین لباسشویی است. مجهز به دسته و پایه های پلاستیکی، پروانه ی پلاستیکی، شیلنگ تخلیه، تایمر ۱۵ دقیقه ای و … می باشد. قیمت پتو شور ۴۵ کیلویی افشار مدل آذران برتر در مقایسه با مارک های دیگر بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد که شما می توانید آن را با قیمت ویژه از فروشگاه ینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا خریداری کنید.

پتوشور ۳۰ کیلویی افشار

پتوشوی ۳۰ کیلویی افشار حجم مخزن آن ۶۰ لیتر می باشد و جنس بدنه این نوع پتوشور به گونه ای است که کاملا ضد زنگ و ضد پوسیدگی می باشد. موتور آن از نوع ژن استار است و می توانید به راحتی پتو هایی را که در لباسشویی نمیتوانید بشویید در این نوع پتو شور بشویید. این دستگاه دارای پایه های پلاستیکی است تا از لرزش دستگاه هنگام کارکردن جلوگیری نماید. همچنین این پتوشور دارای دو عدد دستگیره بزرگ پلاستیکی نیز می باشد که برای حمل و جابجایی آسان بسیار کاربرد دارد. با استفاده از این پتوشور می توانید ۲ عدد پتوی تک نفره یا یک عدد پتوی دو نفره را بشویید و فرقی ندارد جنس پتوها چه جنسی باشد. همچنین دارای کارت گارانتی معتبر ۱۸ ماهه است و در صورت مشکل فنی می توانید با نمایندگی و خدمات پس از فروش آن در ارتباط باشید.

پتوشور

خرید آنلاین بهترین ماشین پتوشور خانگی

اگر می خواهید به صورت اینترنتی پتوشور خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم از پتوشورهای موجود در فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا دیدن فرمایید. این فروشگاه با دریافت نمادهای قانونی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی، نماد رسانه های دیجیتال و نماد کسب و کارهای مجازی یکی از معتبرترین فروشگاه ها در سطح کشور می باشد. شما عزیزان می توانید پتوشورهای پاکیزان مشهد و افشار تبریز را با ارزان ترین قیمت در این وب سایت خریداری کنید. در صورت هرگونه سوال در زمینه خرید پتوشور می توانید با پشتیبانان فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا به آدرس www.gzingkala.com در ارتباط باشید.

گزینگ کالا جامع ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی در کشور

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *