خانه » آگهی رپورتاژ » راهنمای سفر ارزان به شمال

راهنمای سفر ارزان به شمال

چگونه سفری ارزان به شمال داشته باشیم؟

راهنمای سفر ارزان به شمال

تابستان، فصل سفر و دورشدن از هیاهوی شهرهاست. شمال و به‌خصوص شهر رامسر یکی از مقصدهای موردعلاقه تمام ایرانیان برای سفر است. البته به‌دلیل شلوغ‌بودن این شهر زیبای شمالی در بیشتر روزهای سال، اجاره ویلا در رامسر کمی سخت است. خوبی مسافرت به شهرهای شمالی این است که هر چند بار که به آن‌ها سفر کرده باشید، همچنان جاهایی وجود دارند که در سفرهای قبلی ندیده‌اید و با هر بار سفر به این خطه سرسبز می‌توانید مناطق بکر و خوش‌آب‌و‌هوایی را کشف کنید.

اگر قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید با بودجه‌ای مناسب، سفری ارزان اما بی‌نظیر را تجربه کنید، این نوشته مخصوص شما است. در این مطلب، با معرفی ییلاق‌های دیدنی اطراف ماسال و رامسر و همچنین دریاچه رویایی قو، به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید با بودجه‌ای مناسب و با اجاره ویلا استخردار یا اجاره ویلا در ماسال و ویلا رامسر و بازدید از ییلاقات شگفت‌انگیز اطراف آن، سفری جذاب و خاص را تجربه کنید.

سفر به دریاچه قو، جواهرده

در نزدیکی روستای زیبای جواهرده، دریاچه‌ای مصنوعی به ‌نام دریاچه قو وجود دارد که در ابتدا، برکه کوچکی بوده‌است. این دریاچه زیبا یکی از مقصدهای پرطرفدار است که ما بازدید از آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مسیر رسیدن به دریاچه قو از روستای جواهرده و ازطریق جاده‌ای خاکی است که پس از طی‌کردن آن به این دریاچه شگفت‌انگیز با آبی شفاف و زلال می‌رسید که زیبایی بی‌نظیر آن هر چشمی را به ‌خود جلب می‌کند. با پرداخت مبلغ کمی به‌عنوان ورودی، شما می‌توانید از این دریاچه دیدن کرده و لذت ببرید.

با اجاره ویلا در رامسر می‌توانید به‌آسانی به روستای زیبای جواهرده دسترسی داشته باشید؛ زیرا فاصله جواهرده تا رامسر تنها ۲۶ کیلومتر است. آب‌و‌هوای این روستای زیبا در فصل تابستان معتدل و خنک است و باتوجه‌به این‌که در ارتفاعات قرار گرفته، نگرانی بابت هوای شرجی در تابستان وجود ندارد. چند جاذبه بی‌نظیری که با سفر به جواهرده و دریاچه قو می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید، پرواز پرنده‌های زیبا روی دریاچه، جنگل سخت‌سر، آبشار صفارود و چشمه آب‌‌علی هستند. همین‌حالا با اجاره ویلا استخردار در رامسر برای سفری ارزان و بازدید از جواهرده برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید در سایت شب، ویلا استخردار را با قیمتی مناسب اجاره کنید.

سفر به ماسال

یکی دیگر از مقصدهای پیشنهادی ما به شما برای سفری ارزان به شمال، رفتن به ماسال و بازدید از ییلاقات زیبا و منحصربه‌فرد آن است. این شهر زیبا در ۵۵کیلومتری شهر رشت و ۶۰کیلومتری شهر تالش قرار دارد و پس از رودبار، دومین شهر مرتفع استان گیلان محسوب می‌شود. فقط کافیست که با برنامه‌ریزی برای اجاره ویلا در ماسال سفر خود را شروع کنید تا بعد از رسیدن به آنجا نگرانی بابت اجاره ویلا ماسال نداشته باشید؛ زیرا در اکثر روزهای تابستان ویلاهای این منطقه از قبل رزرو شده‌اند و اگر پیش از سفر برای رزرو و اجاره ویلا استخردار یا کلبه جنگلی در ماسال اقدام نکرده باشید، با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد. یک ویلا استخردار در ماسال و برنامه‌ریزی برای بازدید از ییلاقات شگفت‌انگیز این منطقه با بودجه‌ای اندک، تابستانی متفاوت و سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. در ادامه، چند ییلاق زیبای ماسال را به شما معرفی خواهیم کرد.

سفر به ماسال

ییلاق تلارگاه

اگر می‌خواهید چشم‌اندازی عالی از جنگل، دره، ابر و مه را پیش‌روی خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما یکی از ییلاقات بی‌نظیر ماسال به نام ییلاق تلارگاه است. تابستان امسال را با گردش در مناطق بکر و دشت‌های سرسبز این ییلاق رویایی برای خود خاص‌تر و دل‌انگیزتر کنید.

ییلاق اولسبلنگاه

یکی از معروفترین و دیدنی‌ترین ییلاقات ماسال، ییلاق خنک اولسبلنگاه است. در این ییلاق که حدودا ۲۵ کیلومتر از ماسال فاصله دارد، شما با دریایی از ابر روبه‌رو می‌شوید؛ به‌طوری‌که می‌توان گفت در آنجا مردم بالای ابرها زندگی می‌کنند. با اجاره ویلا در رامسر، می‌توانید به‌راحتی به این ییلاق زیبا دسترسی داشته باشید. البته اگر قصد دارید مدت‌زمان بیشتری را در آنجا سپری کنید، پیشنهاد ما اجاره‌کردن کلبه و لذت‌بردن از شب‌های بی‌نظیر و رویایی این ییلاق است.

ییلاق سوچال

ارتفاع ییلاق سوچال حدودا ۴۰۰ متر از اولسبلنگاه بالاتر است و هوایی خنک‌تر دارد. برای اقامت در این ییلاق زیبای پوشیده از گلپر، همراه‌داشتن لباس گرم را فراموش نکنید. علت نام‌گذاری این ییلاق زیبا به‌علت فراوانی گلپر در آنجا است؛ چراکه در زبان محلی سوچال یا سوئه‌چال به معنای گودالی پوشیده‌شده از گیاه گلپر است. در این ییلاق، شما با اقیانوسی از ابر روبه‌رو می‌شوید که هیچ‌گاه خاطره آن از ذهن شما پاک نخواهد شد.

ییلاق آلاله‌پشته، ییلاق اسپی‌دشت، ییلاق خندیله‌پشت و ییلاق شنبه‌راه، از دیگر ییلاقات دیدنی ماسال هستند که با اجاره ویلا در ماسال می‌توانید در طول سفر خود از آن‌ها دیدن کنید. از دیگر دیدنی‌های ماسال علاوه‌بر ییلاقات آن می‌توان شاندرمن، غارهای ماسال، آبشارهای ماسال، جاده ماسال به خلخال، دشت النزه و بام ماسال را نام برد.ییلاق سوچال

چطور ارزان سفر کنیم؟

در این مطلب، با زیباترین و دیدنی‌ترین ییلاقات ماسال و همچنین دریاچه مصنوعی قو در جواهرده زیبا آشنا شدید. حالا می‌توانید از سایت شب برای اجاره ویلا استخردار در شهر مقصد اقدام کنید و خیال خود را از بابت اقامت در طول سفر راحت کنید. اگر قصد سفر به ییلاقات ماسال را دارید و در فکر اجاره ویلا در ماسال یا اجاره ویلا در رامسر هستید، می‌توانید اجاره ویلا رامسر و ویلا ماسال را در سایت معتبر شب با هزینه‌ای مناسب انجام دهید و از بین گزینه‌های متنوع با امکانات و متراژهای متفاوت، بهترین را انتخاب و رزرو کرده و تابستان امسال را با سفری ارزان اما خاص برای خود متفاوت‌تر کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *