خانه » آگهی رپورتاژ » بهترین نسخه برای کسب نمره ۲۰ در امتحانات نهایی ۱۴۰۳

بهترین نسخه برای کسب نمره ۲۰ در امتحانات نهایی ۱۴۰۳

راهنمای کسب نمره ۲۰ در امتحانات نهایی ۱۴۰۳

کسب نمره 20 در امتحانات نهایی 1403

اگر قصد کسب نمره ۲۰ در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ را دارید با ما همراه باشید.

کسب آمادگی به منظور شرکت در امتحانات نهایی برای دانش‌آموزان رخدادی پر از چالش به حساب می‌آید. در سال ۱۴۰۲ که داستان حذف دروس عمومی از کنکور و اهمیت یافتن سابقه تحصیلی مطرح شد، آمار عجیبی در رابطه با امتحان نهایی به گوش رسید! از شایعه‌ی رد نشده‌ی این موضوع که فقط یک نفر در امتحانات نهایی، معدل ۲۰ کسب کرده تا واقعیت تایید شده‌ی افت دو نمره‌ای دانش‌آموزان از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲، همه نمایانگر این است که راهبرد مطالعه دانش‌آموزان صحیح نیست!

در واقع این گونه به نظر می‌رسد که دانش‌آموزان به دلیل نداشتن برنامه‌ی اصولی، حافظه محوری، عدم دسترسی به منابع معتبر مطالعاتی و استرس نمی‌توانند نتیجه‌ی مناسبی در امتحانات نهایی کسب کنند. اما چاره چیست؟

چگونه خود را برای امتحان نهایی آماده کنیم؟

چگونه خود را برای امتحان نهایی آماده کنیم؟

در ادامه به نکات مهمی اشاره خواهیم کرد که با توجه به آن‌ها می‌توانید با انگیزه بسیار قوی برای شرکت در امتحانات نهایی آماده شوید.

اطلاع از تاریخ برگزاری امتحانات نهایی

برای شرکت در امتحانات نهایی ابتدا باید از تاریخ این امتحانات آگاهی داشت. تاریخ برگزاری امتحانات نهایی رشته‌های مختلف به شرح زیر است:

  • امتحانات نهایی نوبت خرداد مقطع متوسطه دوم (پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم) از ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.
  • برای داوطلبان علاقه‌مند به ترمیم معدل، امتحانات پایه دوازدهم همزمان با امتحانات نهایی برگزار خواهد شد.
  • امتحانات پایه دهم و یازدهم داوطلبان ترمیم معدل در یک روز ولی در دو ساعت متفاوت برگزار می‌شود.

تهیه یک برنامه اصولی

در پاسخ به این سوال که «اگر تا الان هیچی نخواندیم ولی می‌خواهیم ۲۰ شویم، چه کنیم؟» پیشنهاد می‌کنیم برای برنامه‌ریزی اصولی مطابق مراحل زیر پیش روید:

  1. جدولی شامل ستون‌های عمودی روزهای باقی مانده تا امتحانات و ردیف‌هایی شامل ساعات مطالعه با حذف ساعات خواب در هر روز تهیه کنید.
  2. در بخش مربوط به هر ساعت در هر روز، برنامه‌ی مطالعه‌ی خود را با توجه به اهمیت دروس و ضرایب آن‌ها در امتحانات نهایی قرار دهید.
  3. برای این که موضوع مهمی از قلم نیفتد، یک بار دوباره موضوعات را بررسی نمایید.
  4. برای هر یک ساعت مطالعه، ده دقیقه استراحت در نظر بگیرید تا بتوانید به آمادگی ذهنی بیشتری برای فراگیری دست یابید.
  5. اختصاص زمان کافی به حل نمونه سوالات امتحانات نهایی از اولویت‌های مهم است.
  6. به خودتان قول دهید در این فرصت کم فقط برای مطالعه‌ی هدفمند قبولی در امتحانات نهایی وقت بگذارید.
  7. تمام وسایلی که شما را از هدفتان دور می‌کنند (مانند تلفن همراه، تبلت و …) را از محیط مطالعه‌ی خود دور کنید.

برنامه ریزی برای مطالعه

تنها تهیه برنامه به منظور کسب آمادگی برای امتحانات نهایی کافی نیست! برای پاسخ به سوال «چگونه در این مدت باقی مانده، ۲۰ شویم؟» بهتر است فکر خلاصه‌های در هم ریخته و کتاب‌های پر از خط‌ و کهنه را از سرتان بیرون کنید!

معمولا جزوه‌های سر کلاس مملو از غلط هستند زیرا مغز انسان نمی‌تواند در یک لحظه ببیند، بشنود، بفهمد و بنویسد! با انتخاب منابع معتبر مدرسه مجازی آی نو می‌توانید چالش انتخاب منابع مناسب برای آمادگی شرکت در امتحانات نهایی را به راحتی پشت سر بگذارید.

مدرسه مجازی آی نو یک منبع جامع است که توسط اساتید مطرح کشور برای کمک به دانش‌آموزان به منظور آمادگی برای امتحانات نهایی پایه‌گذاری شده است. منابع آی نو شامل درسنامه‌های ویدیویی، حل نمونه سوالات امتحانی و تست‌های کنکوری است. شما می‌توانید با خرید اشتراک پایه به تمام محتوای این محصول آنلاین دسترسی داشته باشید.

برنامه ریزی برای جمع بندی

انتخاب منابع معتبر برای جمع بندی هم یکی دیگر از چالش‌های دشوار آمادگی برای شرکت در امتحانات نهایی است. از آن جایی که به اندازه یک استادیوم آزادی با تماشای ویدیوهای آی نو توانستند در امتحانات نهایی موفق عمل کنند، پیشنهاد می‌کنیم که شما هم به آی نو بپیوندید. با تهیه اشتراک پایه مدرسه مجازی آی نو می‌توانید خود را به شیوه‌ای ساده و جذاب برای امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ آماده کنید.

راز و رمز قبولی در امتحانات نهایی

راز و رمز قبولی در امتحانات نهایی

با پرداخت هزینه بسیار کم و خرید اشتراک پایه آمادگی برای امتحان نهایی مدرسه مجازی آی نو از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهید شد. با تهیه اشتراک:

  • به محتوای جامع ویدیویی دسترسی دارید که توسط اساتید مطرح تدوین شده است.
  • امکان دسترسی آنلاین به تمام محتوا را دارید.
  • می‌توانید با قیمت کم و دسترسی آسان درس بخوانید.
  • در هر زمان و هر جا، می‌توانید مباحث مختلف را مطالعه کنید.

یکی از تدابیر مدرسه مجازی آی نو در راستای حمایت از دانش‌آموزان، این است که شما عزیزان پس از بازدید از ویدیوهای آموزشی آی نو، در صورت عدم رضایت از اشتراک ویدیویی می‌توانید به طور کامل وجه پرداختی خود را پس بگیرید. از این رو با تماشای «ویدیوهای آمادگی برای امتحانات نهایی آی نو» می‌توانید با خیال راحت برای امتحانات نهایی آماده شوید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *